Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Rendben !
Termékek Menü

Szállítási feltételek

Általános szerződési feltételek letöltése 
Elállási/Felmondási mintatájékoztató letöltése 
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta letöltése

GDPR adatkezelési tájékoztatási útmutató letöltése

GDPR adatvédelmi incidens jegyzőkönyv letöltése

 

 
 
Általános szerződési feltételek:
 
Mely az Enterieur Webáruházat üzemeltető ENTERIEUR Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatás feltételeiről szól. A weboldal látogatója, a regisztráló vevő a weboldal használatakor elismeri, hogy az Általános szerződési feltételekben meghatározott Általános adatokat ismeri, elolvasta, a Vásárlási és Szállítási feltételeket megértette és elfogadta, rendelését ezek ismeretében és ezek elfogadásával adta le.
 
I. Általános adatok:
 
  1. Az Enterieur Bútor és Lakberendezési Web-Áruház az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján működik.
  2. Szolgáltató: Enterieur Bútor és Lakberendezési WebÁruházat üzemeltető ENTERIEUR Kft. (adószám: 13311300-2-43, Cg: 01-09-885543, e-mail: enterieur@enterieur.hu, telefon: +36 1 789 8699, fax: +36 1 789 86 99, székhely: 1112 Budapest, Repülőtéri  u. 2./A, képviselője: Lakatos József ügyvezető és Nagyné Szilágyi Ildikó ügyvezető)
  3. Vevő: aki a Szolgáltató honlapján regisztráltatja magát és elektronikus úton leadott megrendelésével árut vásárol.
  4. Az Enterieur Bútor és Lakberendezési WebÁruház - továbbiakban Áruház - a vevők adatainak kezelésekor az adatvédelmi törvénynek megfelelően jár el. A rendelés során kizárólag azokat az adatokat kéri el a vevőtől, melyekre a visszaigazoláshoz, szállításhoz, illetve a számla kiállításához feltétlen szükség van.
  5. Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató és a Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar jogszabályok előírásai külön kikötés nélkül is irányadóak. Jogvita esetére a Szolgáltató és a Vevő kikötik a Budakörnyéki Bíróság kizárólagos illetékességét.
  6. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen szerződés új verziójának online közzétételével lépnek hatályba. Vevő minden leadott rendeléséhez az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is kötelező.
  7. A szerződés területi hatálya az Európai Unio, azaz szállítási és számlázási címek az Európai Unio területén lehetnek.
  8. Az áruház online felületein található képanyag, leírás, tájékoztatás, az oldal grafikai és szerkezeti kialakítása a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi. Ezek Szolgáltató hozzájárulása nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményekkel jár.
 
II. Vásárlási feltételek
 
  1. Szolgáltató és Vevő közötti szerződés a vevő által elektronikus úton leadott megrendeléssel és annak Szolgáltató általi e-mailen történő visszaigazolásával jön létre. A regisztrációs lap téves vagy hibás kitöltése esetén a regisztráció érvénytelen. Az ebből származó esetleges téves teljesítésért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget. Téves regisztrációból eredő téves címre való kiszállítás díját vevő köteles szolgáltatónak megfizetni.
  2. Vevő a leadott megrendelést annak továbbításától számított 24 órán belül írásban (e-mail, fax) lemondhatja. Az írásbeli lemondásról szolgáltató írásbeli e-mail-visszaigazolást küld.
  3. Vevő a vásárlástól a termék kifizetése és átvétele utáni 14 munkanapon belül elállhat. Az elállás joga a szállítási állapotban, kizárólag összeszerelés előtti, lapraszerelt állapotban áll fenn. Ezesetben a szolgáltató a termékekre 100%-os visszafizetési garanciát biztosít. Ennek feltétele továbbá, hogy Vevő az árut annak eredeti csomagolásában, okirataival együtt visszajuttatja Szolgáltatónak és a visszajuttatással kapcsolatos költségeket, valamint a termékben bekövetkezett esetleges (pld. rendeltetésellenes használatból eredő) kárt megtéríti. Szolgáltató a vevő által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül köteles visszafizetni. Több színben választható bútornál a vevő által megrendelt színű bútor egyedileg gyártottnak minősül. Ezekkel a termékekkel kapcsolatosan és a vevő egyedi megrendelése (kifejezett kérésére, illetve utasításai) alapján előállított termékkel kapcsolatosan vevő elállási jogát nem gyakorolhatja.
  4. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, (és a vevő nem kapott rendelésvisszaigazolást ezen okból) az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse
 
III. Szállítási feltételek:
 
1. Szállítási határidő:
 
A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. Az áru pontos beérkezéséről az áruház e-mail értesítést küld. A szállítási határidő számítása az előleg Szolgáltatóhoz való beérkezésétől számítandó az áru Szolgáltató raktárába való beérkezéséig.
 
2. Árujellemzők:
 
A forgalmazott termékek jellemzői (ár, termékleírás, méretadatok, kivitelek, határidők) változhatnak, mely változásokat a szolgáltatónak jogában áll átvezetni. A változások az online megjelenés időpontjától kezdődően érvényesek. Vevő erről tudomással bír, ezért vevő minden leadott rendelése a rendelés időpontjában érvényes termékjellemzők elfogadását is feltételezi. A termékek 30%-ának csak alapkivitele van, 70%-a többféle színben is rendelhető. Minden termék, melynek nemcsak alapkivitele van, egyedinek számít. 
 
3. Csomagolás:
 
A forgalmazott korpuszáru (asztal, szekrények, kisbútorok) és székek csomagolása javarészt lapraszerelt. Korpuszáru csomagolási egysége: megerősített doboz, üveggel kombinált termékek törékeny jellel ellátva. Székek csomagolási egysége 4 db/doboz, 4-nél kevesebb darabszám esetén székek egyenként nylonfóliába csomagolva. Kárpitos bútorok csomagolási egysége kartonpapirral megerősített vastag műanyag fólia. A termékek ábrás összeszerelési útmutatója a termékek csomagolásában található.
 
4. Árak:
 
A megadott árak Áfa-s fogyasztói árak, kiszállítási költség nélkül, a Szolgáltató budapesti raktárában átvehetően. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" ft-os vagy "1" ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándéktól. 
 
5. Minimális rendelési érték:
 
Minimális rendelési érték nincs, de az Áruház fenntartja magának a jogot, hogy 10.000 ft- rendelési érték alatt a rendelést nem, vagy csak hosszabb szállítási határidővel teljesíti.
 
6. Rendelés:
 
A rendelés leadásának feltétele a vevő neve (számlázási cím) megadása, a szállítási cím megadása, a szállítási mód megjelölése, a kívánt fizetési mód meghatározása. A rendelés teljesítésének feltétele előlegköteles áru esetén az előlegszámla értékének Szolgáltatóhoz való beérkezése.
 
7. Rendelésvisszaigazolás:
 
A rendelés leadását követően Szolgáltató e-mailen megerősítést küld Vevőnek a rendelés adatainak feltüntetésével.
 
8. Számlázás:
 
A rendelésvisszaigazolással egyidejűleg a rendelés btto áruértékének 30%-áról Szolgáltató előlegbekérő (díjbekérő) proforma számlát állít ki és juttat el e-mailen Vevőnek. Az előlegbekérő (díjbekérő) proforma számla ellenértékének Szolgáltató számlájára történő beérkezése után Szolgáltató az előlegszámlát is kiállitja, ami a Vevő számára az előleg beérkezésének igazolásául szolgál. Az előleg befizetése nélkül az előlegköteles rendelés érvénytelen. Az áru Szolgáltató raktárába történő érkezéséről Szolgáltató e-mailen értesíti Vevőt, ezt követően történik a végszámla kiállítása a Vevő számára.
 
9. Fizetés:
 
A fizetés a felkínált lehetőségek kiválasztása szerint történhet személyesen, Szolgáltató által megküldött csekken , Szolgáltató bankszámlájára átutalással, Szolgáltató bankszámlájára pénztári befizetéssel vagy bankkártyával.
  
10. Áruátvétel/kiszállítás:
 
Az áru átvehető a Szolgáltató raktárában vagy megrendelhető a kiszállítása is irányítószámonként szabályozott díjszabás alapján. Az áru átvételének feltétele a végszámla kifizetése, a végszámla ellenértékének Szolgáltatóhoz való beérkezése.
o Személyes átvétel esetén Szolgáltató korlátozott ideig biztosítja a termék díjmentes tárolását.
megrendelt kiszállításokat Szolgáltató az áru raktárba érkezését és annak kifizetését követő 3-5 munkanaponbelül teljesíti a rendeléskor megadott szállítási címre. A szállítási cím módosítása utólag (a rendelés leadását követően) is lehetséges. Ezesetben az esetlegesen felmerülő szállítási díj differenciát Vevő köteles kiegyenlíteni, ill. Szolgáltató vállalja, hogy a differenciát 5 munkanapon belül visszatéríti. A szállítás pontos napját Szolgáltató a Vevővel egyezteti. Egyeztetett időpont hiányában a kiszállítás nem jön létre. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A kiszállítás egybeszerelt bútorok esetében (nagytestű korpusz, vagy kárpitos garnitúra) lakáscímre való eljuttatást jelent, nem tartalmazza automatikusan a bútornak a Vevő lakásába való bevitelét. Lapraszerelt áru esetén a Szolgáltató lakásba való árubevitelt is biztosít. Az áru átvételének hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét a szállításkor a szállítólevélen írásban ellenjegyezni kell.
 
11. Összeszerelés
 
A bútor esetleges összeszerelésére térítés ellenében egyedi ajánlat alapján van mód. Ennek igényét mindig rendeléskor kell megadni.
 
12. Garancia
 
jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
 
13. Egyebek
 
Az Enterieur Webáruház honlapján való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását.
 
14. Tárhelyszolgáltató
 
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
 

 

Budapest, 2008. augusztus 1.

Tartalomhoz tartozó címkék: Egyéb