Termékek Menü
0

Mi történik reklamáció esetén?

Minden esetben rendezzük!

A rendezéshez kérünk e-mailen az info@enterieur.hu címre:

  • fotót a sérülésről
  • leírást a sérülésről, hiányról 
  • a sérült vagy hiányzó elem pontos elemszámának megadását, ami a szerelési rajzon minden esetben megtalálható

Ezen információk alapján tudjuk megrendelni a gyártónál a sérült, vagy hiányzó alkatrészt. Amennyiben kisterjedelmű elem pótlandó, azt a gyártók gyorspostával feladják. Amennyiben nagyobb terjedelmű elemről van szó, azt a következő áruszállítmánnyal hozzák. Mi Önökhöz gratis eljuttatjuk. 

Beszállítóink mind   Nyugat-Európai gyárak, jól szervezettek, tudják és megtanulták, hogy a reklamáció árt a legtöbbet hírnevüknek, forgalmi eredményüknek és az elért árrésnek. Inkább megelőzni kell, mint rendezni. Ezért ezekkel a gyártókkal együtt dolgozni nagyon biztonságos, mert reklamációval alig találkozunk.

Garanciaidő: 1 év 

Tartalomhoz tartozó címkék: GYIK