Termékek Menü
0

Információk

A megadott árak  Áfa-s fogyasztói árak, kiszállitási költség nélkül, budapesti raktárunkban átvehetően.   A kosárba tett termékeknél a termék árának ÁFA tartalmát is feltüntetjük.  

 

Igen, minden esetben fizethet futárnak kiszállításkor.

Amennyiben 50.000 ft érték alatti a rendelése, előleget nem kell fizetnie. Ilyenkor a futárnak fizeti a teljes rendelésösszeget. Az 50.000 ft feletti rendelések előlegkötelesek, de a fennmaradó rendelésértéket ilyenkor is fizetheti a futárnak.

Az 50.000 ft alatti rendeléseknél a fizetési opció kiválasztásánál nem  jelenik meg az előlegfizetésre vonatkozó fizetési mód megjelölése. 

Az áruházunk teljes választékát direkt importáljuk Németországból, Franciaországból és Belgiumból. Ezért az 50 ezer ft-nál nagyobb értékű rendelésekre előleget kérünk. (btto áruérték 30%-a).

 

 

50.000 ft rendelésérték alatt egyösszegben történik a fizetés, 50.000 ft alatti rendelésekre előleget nem kérünk. 

50.000 ft feletti rendelésértéknél   a btto áruérték 30%-át kell előre fizetni. Ez a feltétele annak, hogy rendelését a gyártónak továbbítsuk. A fennmaradó 70%-ot majd árubeérkezést követően kell fizetni .

Választható fizetési módok a 30% előleg fizetésére: átutalással,  csekken (mi postázzuk Önnek), banki pénztári befizetéssel (számlavezető bankunk - Raiffeisen bank -  bármely fiókjában) vagy személyesen irodánkban készpénzzel vagy bankkártyával. Előleget online bankkártyával nem tud fizetni!

Választható fizetési módok a 70% fizetésére:  kiszállításkor készpénzben futárnak, vagy  kiszállítás előtt átutalással, vagy banki pénztári befizetéssel (Raiffeisen bank bármelyik fiókjában), vagy csekken, amit mi postázunk Önnek.

 

Online bankkártyával csak a  teljes rendelésösszeget tudja  kifizetni, erre pedig csak az online rendelés leadásakor van lehetőség.. Ha átutalással szeretné a teljes rendelésösszeget előre kifizetni, jelezze a rendelés megjegyzés rovatában, vagy mailen az info@enterieur.hu mail címre, hogy küldjünk  Önnek a teljes összegre átutalásos előlegszámlát.

 

 

 

 

Minden esetben online rendeljen. Ezt  a következőképpen teheti: 

- regisztrációval vagy regisztráció nélkül (mindkét esetben szükséges a számlázási és szállítási cím, incl. telefonszám, mail cím megadása) 

- tegye kosárba a termékeket, majd vigye a pénztárba.

1. Bejelentkezés - jelentkezzen be

2. Adatok megadása - számlázási és szállítási cím

3. Szállítási mód - válassza ki a szállítási módot  (vagyis személyesen veszi át az árut, vagy kiszállítást kér)

4. Fizetési mód -  választania kell  a különböző opciók közül egyet

5. Rendelés összesítése - ellenőrizze le az adatokat, ha kíván, hagyjon megjegyzést a rendeléséhez

6. Megrendelés - nyomja le a megrendelés gombot, ezzel létrejön a rendelése

A rendelés jóváhagyására kattintva a rendelése létrejött, melyről a rendelés feladását követő pár másodpercen belül két megerősitő e-mailt küld rendszerünk. Az egyikben a rendelt tételek felsorolását találja, a másikban - amennyiben előlegköteles árut rendelt - a díjbekérő proforma számlát a rendeléselőleg kiegyenlítése céljából. Amennyiben ezeket a maileket nem kapja meg, rosszul adta meg az e-mail címét. Ilyen esetben irásban vagy telefonon jelentkezzen ügyfélszolgálatunknál! (info@enterieur.hu, vagy + 36 1 248 02 14)

Ha bankkártyás fizetési módot választott, akkor a rendelés jóváhagyása után Ön átkerül a CIB bank fizetési oldalára, ahol a kártyaadatok megadása után a fizetést teljesítheti. Ezután a CIB Bank visszairányítja Önt az enterieur.hu oldalra. 

Webáruház neve: 
Enterieur Bútor és Lakberendezési Webáruház

 

Iroda :   
1112 Budapest, Repülőtéri út 2. (Budaőrs és Budapest. XI. kerület határán, közvetlen a budaőrsi repülőtér mellett, az Alfa Group irodaépület melletti földszintes üzletsoron)

Nyitvatartás: Hétfő:  8.30 - 16.30 óra között,  Szerda: 13.00-16.30 között és   Péntek: 8.30 és 16.30 között

Ügyfélfogadás és áruátvétel: csak előzetes időpontegyeztetéssel.

Nyitvatartási időben  mindig tartózkodik itt valaki, de ha nem jelzi előre az áruátvétel napját, várakoznia kell a számla illetve bevételi pénztárbizonylat elkészítésére. Ha termékekkel kapcsolatban szeretne a helyszínen érdeklődni, biztosabb, ha egyeztet a beszerzővel időpontot, mert csak neki van termékismerete és nem mindig tartózkodik az irodában. Ecélból hívja őt a + 36 20 339 53 51-es telefonszámon. 

 

Raktár (áruátvétel helye):

1112 Budapest, Repülőtéri út 2. (iroda mellett)



Ügyfélszolgálat:

Telefon:  + 36 1 769 07 93, vagy + 36 1 248 02 14  

Fax: + 36 1 248 02 15

 

Mail-cím:
info@enterieur.hu   Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

 

Internet: www.enterieur.hu Ingyenes telefonbeszélgetés: Minden egyedi termékoldalon az ügyfélszolgálati telefonszám alatt az  "I am online" gombra kattintva kezdeményezhető hétfőtől péntekig 9 és 17.00 óra között

 

Kizárólag online típusú kereskedőház vagyunk, tehát nem minta alapján értékesítünk, nincs forgalmazó boltunk, de a német, osztrák, francia online forgalmazóktól  eltérően átvevő raktárunk van. Ebben csak csomagolt áru van (íróasztalok, ágyak, forgószékek, asztalok), összeszerelt mintákat itt nem tartunk.

Áruházi választékunk kb. 4000 terméket érint, ezeknek ezrelékben mérhető töredékét (kb. 10-15 bútortipust) irodánkban, a bemutató termi részen (80 nm)megtekinthetik. Ez azonban csak ízelítő, 1-1 népszerű terméket, vagy 1-1 termékcsalád 1-1 tipusát láthatják itt. Célunk, hogy a bemutatott minták alapján a népszerű gyártók termékeinek minőségéről meggyőződhessenek. 2 db. étkező asztal, 4-6 székminta,  1 nappali bútor, 1 kárpitos butor látható nálunk. Továbbá a honlapon installált termékekhez tartozó valamennyi szövetminta, faminta, stb.  Gyerekbútorokból egyáltalán nincs bemutatónk. 

Olyan német és francia gyárak termékeit forgalmazzuk, akiknek termékeit mi magunk importáljuk, mert nincs magyarországi képviseletük, nagykerük és ezáltal forgalmazó boltjaik, mivel nem képviseleti, illetve  nagykeres üzletpolitikával értékesítenek. Magyarországon tehát a honlapunkon forgalmazott termékeket egyetlen bútorboltban sem lehet megtalálni.  Az általunk forgalmazott termékek azonban rendkívül ismertek Nyugat-Európában, szinte mindegyik német online típusú kereskedőknél találkozhatnak velük mindamellett, hogy pld. Németországban, vagy Ausztriában számos bútorboltban, sőt áruházláncnál  is ki vannak állítva.

 Választékunk tehát Magyarországon egyedülálló és ezáltal az a lehetőség is, amivel magyarországi szinten is elérhetővé tesszük Önöknek annak  a nyugat-európai online bútorválasztéknak egy részét, amivel bizonyára sokan, sok nyugat-európai honlapot böngészve találkoznak. Nálunk ezeket a termékeket  garanciális háttérrel, részletes magyar nyelvű ismertetés mellett biztonsággal megvásárolhatják. 

 

 

 

  

A honlapon feltüntetett és megrendelt szállítási díj  az esetek többségében  tartalmazza  a lakásba való árufelvitel díját.  Amennyiben emeletre kell vinni a bútort  és van lift, továbbá  a dobozok súlya és térfogata  ezt megengedi, sofőrünk  egyedül is meg tudja oldani a lakásba való árubevitelt (esetek 90%-a).

Kivételek ezalól a nagysúlyú csomagok, dobozok  (pld. kárpitos garnitúrák, vagy egybeszerelt bútorok), melyek lakásba való felviteléhez Önöktől segítséget kérünk.   Ilyen esetben amennyiben a házban nincs lift és emeletre kell vinni a bútort, minden esetben legalább 1 emberes segítséget kérünk az árufelvitelhez. Ha ezt nem tudják megoldani, a lakásba való árufelviteli feláraink az alábbiak szerint alakulnak:

Budapesten - 2.500 ft

Budapest környékén, Pest Megye településein - 5.000 ft

Egyéb - Budapesten és Pest Megyén kívüli települések - távolságtól függ, kérje ajánlatunkat

 


Amennyiben lakáson belül olyan speciális helyre szeretné a bútort a szállítókkal felvitetni/bevitetni, ahol az adottságok miatt a bútor/garnitúra/doboz szétszerelése, szétszedése  szükséges ahhoz, hogy a bútor a helyére kerüljön, azt előre jelezni kell,  hogy a szállitók erre megfelelő szerszámmal, emberrel előre felkészülni tudjanak. Az ilyen feladatok elvégzésére kérje előzetes ajánlatunkat. 

 

  

A forgalmazott termékek importtermékek. Az importőrök (a termékek javarésze esetében maga a webáruház honlapját működtető cég) a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 1 év jótállási kötelezettséget vállalnak minden forgalmazott termékre.

 

1 éven túli speciális garanciális határidők:

 

Matracoknál: 

- huzatra 1 év

- 30%-on túli besüppedésre - 3 év

- rugótörésre (rendeltetésszerű használat mellett) - 5 év

 

 

 

 

A feltüntetett árak Áfa-s fogyasztói árak, szállítási költséget nem tartalmaznak, raktárunkban történő személyes átvételre vonatkoznak. 

A szállítási dijak rendelésérték  -és körzetalapon vannak programozva, a szállítás  az áruval együtt automatikusan megrendelhető. Valemennyi, rendelni kívánt termékre vonatkozóan a mindenkor érvényes szállítási költséget akkor tudja meg, ha kosárba tette a kívánt termékeket. Válassza ki a szállítási címhez tartozó megyét (Budapest esetén Budapestet) és máris látja tájékoztatásul a szállítási díjat. Ezt az összeget akkor fogja a rendeléshez hozzáírni a rendszer, ha a szállítási mód kiválasztásánál a kiszállítást jelöli majd be. 

A szállítást online, az áruval együtt kell előre megrendelni. 

40 kg súlyig időnként csomagszolgálatot alkalmazunk. 40 kg felett minden esetben   mi magunk, saját teherautóval szállítunk, nem adjuk új bútorát idegen kézbe. A szállítási költség nem tartalmazza automatikusan a lakásba való árufelvitel díját.  Földszintre, illetve emeletre - amennyiben van lift és a dobozok súlya ezt megengedi - a sofőr egyedül is meg tudja oldani a lakásba való árubevitelt, a rendelésen szereplő fuvarköltségért. Vannak azonban nagysúlyú csomagok, dobozok is, melyek lakásba való felviteléhez Önöktől segítséget kérünk, hogy sofőrünk segítségével a bútor felkerülhessen lakásába.

Amennyiben a házban nincs lift és emeletre kell vinni nagyobb mennyiségű bútort, minden esetben segítséget kérünk Önöktől  az árufelvitelhez. Ha ezt nem tudják megoldani, felárért biztosítunk rakodó embert.

Budapesten    btto 300.000 ft rendelési érték felett a kiszállítás díja ingyenes. Vidéken, azaz Magyarország többi területén, a Budapesten kívüli körzetekben  a kiszállitás dija  800.000 ft-os rendelési érték felett ingyenes.

 

A rendelését az admin rendszer azonnal  e-mailen visszaigazolja Önnek. Ha nem kap e-mailt 1 percen belül, rosszul adta meg az e-mail címét a rendelés leadásakor. Ezesetben kérjük ne küldjön új rendelést, hanem jelezze telefonon vagy mailen ügyfélszolgálatunknak , aki az admin rendszerből el tudja Önnek küldeni a helyes mail-cimre a visszaigazolást. 

 

A rendelésvisszaigazolással egyidejűleg  az admin rendszer gépi, automatikus szolgáltatása azonnal küld Önnek díjbekérő proforma számlát is előlegköteles áru esetén. A djbekérő proforma számla a rendeléselőleg rendezését szolgálja. (A díjbekérő számla nem könyvelhető számla. Könyvelhető, Áfa-s számlát akkor állítunk ki, ha beérkezett számlánkra a díjbekérőn szereplő összeg.)  A díjbekérő számlát egy gép aktiválja és küldi Önnek, csak ahhoz a rendeléshez érkezik meg, ami előlegköteles. Így értelemszerűen akkoris megérkezik Önhöz,  ha Ön csekkel szeretne előleget fizetni. Ezesetben kérjük várja meg a csekket és tekintse tárgytalannak a díjbekérőt.

 

 

A rendelésével kapcsolatos történteket online lekövetheti, amennyiben Ön regisztrált a honlapon.  Az admin rendszerünk rövid pár szavas mail-üzenetet küld Önnek, ha változik a rendelés státusza. Ilyen üzenetet kap tőlünk, ha beérkezett a rendeléselőleg, ha a gyártó visszaigazolta a rendelését, ha az áru 1-2 munkanapon belül raktárba érkezik és ha már raktárba érkezett, továbbá ha befolyt a végszámla és a fuvar már szervezés alatt van.  Ön a rendelés pillanatától kezdve az áru átvételéig mindenről tájékoztatva van.

 

Minden esetben rendezzük!

A bútor a legsérülékenyebb, legérzékenyebb áru, amivel  a szállítás, vagy akár a gyártás során a legkisebb hiba esetén is történhet baj. Ezek kivédésére szolgál a  gyártó részéről a szervezett gyártás,  szakértő és odafigyelő  munkaerővel, valamint a forgalmazó részéről a speditőr helyes kiválasztása.

A jól szervezett gyártókat  Nyugat-Európai beszállítók köréből választottuk, akik tudják és megtanulták, hogy a reklamáció árt a legtöbbet hírnevüknek, forgalmi eredményüknek és az elért árrésnek. Inkább megelőzni kell, mint rendezni.   Ezért ezekkel a gyártókkal együtt dolgozni nagyon biztonságos, mert reklamációval alig találkozunk. Ha mégis baj van, a hiányzó, vagy hibás  elemet kérésre küldik.

A szállítási sérülések elkerülése érdekében a fuvarokat ugy szervezzük, hogy az áru közvetlenül a gyártó raktárából a mi raktárunkba kerüljön. Eközben nincs átrakás, ami a bútorsérülések első számú okozója. A magyarországi továbbszállítást is saját autóval  végezzük, nem bízzuk az új bútorát idegen kézre.  

Ezalól kivétel a 40 kg árusúly alatt igénybe vett futárszolgálat, akik átrakó raktárba viszik a csomagokat. Ilyenkor történhet sérülés, de ezért mi minden egyes futárszolgálattal feladott árut extra megerősítünk, ahol szükséges.

Ha Ön mégis hibás, hiányzó, vagy csomagoláson belül sérült bútort kap, azt jelezze nekünk mihamarabb. A hibáról/sérülésről fotó beküldése szükséges, amit mi a gyártónak továbbítunk. A hibás elem pótlása érdekében adja meg a hibás elem számát, amit a szerelési rajzon megtalál. Ha ez nem egyértelmű, karikázza be a szerelési rajzon, melyik elemről van szó, faxolja el a 06 1 248 02 15 fax-számra vagy küldje el bescennelve mailen azinfo@enterieur.hu mail-címre.  Azonnal intézkedünk, megrendeljük a pótlást, amint a hibalistát és a fotót megkaptuk Öntől.  A pótlás soha nincs azonnal, az adott elemet nem lehet a gyárban egy raktárpolcról leemelni, azt mindig, minden esetben le kell gyártani. Ehhez pedig idő kell.  De 2-3 héten belül minden gyártó biztosítani tudja a pótlást, amit mi a legközelebbi árufuvarral behozunk.  A bejelentést követő legkésőbb 4 héten belül a hiányzó elem megérkezik, amit mi Önnek gratis kiszállítunk.

Ha használat közben keletkezik hiba a bútorban, kérjük  reklamációjukat garanciális időn belül jelezzék. Az adott garanciális idő lejárta után (általában 1 év) a szavatossági törvények értelmében a vásárlónak  kell bizonyítani, hogy a hiba a gyártó hibájából keletkezett. 

 

A Magyarországon érvényes törvények értelmében Ön  14 napon belül visszaadhatja a rendelt és hazaszállított bútort, vagyis elállhat a vásárlástól. Az elállási joga a szállítási állapotban, kizárólag összeszerelés előtti, lapraszerelt állapotban áll fenn. A  sértetlenül és hibátlanul, eredeti csomagolóanyagába visszacsomagolt árura 100% visszafizetési garanciát biztosítunk.  Ha szállítással rendelte a bútort, az Önhöz való  szállítási költséget is visszafizetjük. 

Az áru raktárunkba való  visszaszállitási költsége azonban   minden esetben Önt, vagyis  a Vásárlót terheli.

 

A visszafizetési garancia nem áll fenn  olyan termékre, ami a fogyasztó személyéhez kötött, azaz egyedi szin- és szövetválasztása miatt egyedinek minősül. Azaz "több színben választható, nem szériaterméknek minősülő bútornál (pld. kárpitos bútor)  a vevő által megrendelt színű bútor egyedileg gyártottnak minősül. Ezekkel a termékekkel kapcsolatosan és a vevő egyedi megrendelése (kifejezett kérésére, illetve utasításai) alapján előállított termékkel kapcsolatosan vevő elállási jogát nem gyakorolhatja." (lásd szállítási feltételek II/3. pont). 

 

 

 

 

Mivel  közel 8 német, 4 francia és 1 belga beszállítóval dolgozunk, a termékek mellett változó szállítási határidőről olvashatnak, hiszen minden gyár más-más rendszerrel, gyártási határidővel dolgozik. Van aki mindent raktárra gyárt, van, aki csak részben gyárt raktárra és van, aki semmit nem gyárt raktárra. Általában 3-4 hetes határidővel lehet számolni, a kárpitos ülőgarnitúráknál 5-6 hétre.  

 

Az árut javarészt mi  hozzuk el a német és francia gyártóktól, erre fuvarokat szervezünk. Van olyan beszállító is, aki maga szállít.  Ha raktáron van kint egy termék és Ön éppen az áruelhozatalunk előtti 4-5 nappal  rendelt, nem kizárt, hogy a terméket  rövid határidővel, rendelésétől számított akár 1 hét mulva meg tudjuk hozni.  Előfordulhat viszont olyan is, hogy Ön éppen 1 nappal késett le egy árufelvételt. Ilyenkor várni kell kb. 3-4 hetet, amig újra megyünk a gyártóhoz áruért.

Ha korábban érkezik meg a rendelése, mint ahogy erre Ön számított, eltároljuk Önnek gratis a raktárban, amig át tudja venni. 

 

A feltüntetett szállitási határidő az előleg összegének számlánkra való beérkezése és a bútor raktárunkba való beérkezésének idejét jelöli. Soha ne abból induljon ki, hogy Ön mikor rendelte, vagy leginkább abból, hogy mikortól kezdte el tervezni a termék megrendelését. Ne feledje, hogy a rendelés és az előleg befizetése között - ha lassú fizetési módot választ, mint pld. a csekk - sokszor napok telnek el, ami a gyártó gyártási rendjében egy teljes naptári hét csúszást is jelenthet, vagy akár emiatt lemarad egy gyors áruérkezésről, mert a gyártónál épp előző nap volt kint autónk a rendelések begyűjtése céljából. 

 

 

 
 
 

Az Enterieur.hu kizárólag Online Kereskedőház, de nem  a nyugateurópai (német, francia, osztrák stb.) online boltok mintájára, ahol raktár sincs és az áru személyesen nem vehető át. Raktárunk van, ahová az árut érkeztetjük,  magunk, szakértő, áruismerő csapattal  komissiozzuk és tároljuk.  Viszont nincs költséges bemutató boltunk, továbbá   a rendelt árut közvetlenül a gyártótól hozzuk, közvetitő kereskedő bekapcsolása nélkül. Mindezekkel  megspórolunk olyan költségeket, mellyel árelőnyhöz  jutunk, amit Önöknek továbbadunk. A termékeket tehát a legjobb ár-értékaránnyal kínáljuk.

 

Árainkban tehát tartalékok nincsenek, igy azokból  árengedményt biztosítani nem tudunk illetve csak abban az esetben tudunk, ha a gyártó akcióz.  Kivételt képeznek ezalól a nagyértékű rendelések.  Budapesten a 300 ezer ft. feletti rendeléseket, vidéken a 800 ezer ft feletti rendeléseket  gratis kiszállítjuk.  

 

 

 

 

 

Szerelési dijak:                                 4.000 ft + ÁFA /óra ,

                            de minimum 3.000 FT + ÁFA, ha a szerelési idő nem éri el az 1 órát

csomagoló anyagot nem tudjuk a helyszínről elhozni!!!!!! 

  

Szerelni általában 1 ember jár. Nagyobb tételek esetén, ahol 1 illetve 2 napot is igénybe vesz a szerelés, 2 embert küldünk. A szerelési díj minden esetben a szerelőknek fizetendő.  Szerelési igényét az áru megérkezéséig  kérjük jelezni. 

 

Tájékoztatás a körülbelüli szerelési időkről: 

- 1 komplett gyerekszoba (ruhásszekrény, ágy, komód, éjjeli szekrény, íróasztal) szerelési ideje: kb. 5-6 óra 

- 1 komplett hálószoba (ruhásszekrény, franciaágy, éjjlei szekrények, komód) szerelési ideje: kb. 4-6 óra

- 1 emeleteságy szerelési ideje: kb. 3-5 óra (ez tipustól függ)

- 1 galériaágy szerelési ideje: kb 3-5 óra (tipustól függ)

- 1 nappali fal szerelési ideje falra fúrással együtt: kb. 4-5 óra

- 1 asztal étkező padsarokkal: kb. 3-4 óra 

 

Igen, az áru minden esetben átvehető személyesen, korlátozott nyitvatartási időben (Hétfőn: 8.30-16.30 között, Szerdán: 13.00-16.30 között és Pénteken: 8.30-16.30 között

Áruátvétel helye: az iroda címén (mivel a raktár közvetlenül az iroda mellett található): 1112  Budapest, Repülőtéri u. 2. (a budaőrsi repülőteret jelenti)

 

Áruátvételhez áruérkezés után térképes útbaigazítást küldünk e-mailen, amit minden esetben várjanak meg, nyomtassák ki és hozzák magukkal, mert a GPS-ek nem navigálnak az épülethez sajnos. Az áruátvétel idejét kérjük minden esetben előre jelezni nekünk, hogy áruátvételkor ne kelljen a számla és a bevételi pénztárbizonylat megírására várnia!